Yeni gelen #csgo güncellemesinden sonra oyun benim için oynanmaz bir hal aldı. 200 sınırında fps alıyordum, şimdi onu alamıyorum. Oyunu sildim.
Bu bisiklet almamdan sonra ikinci CS'yi silme girişimim. Bunda da başarılı olamazsam naparım bilmiyorum 🙁
Yeni gelen #csgo güncellemesinden sonra oyun benim için oynanmaz bir hal aldı. 200 sınırında fps alıyordum, şimdi onu alamıyorum. Oyunu sildim.
Bu bisiklet almamdan sonra ikinci CS'yi silme girişimim. Bunda da başarılı olamazsam naparım bilmiyorum 🙁
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Siege başladığımdan beri sildim Mart nisan gibi hiç yokluk hissetmiyorsun
sigarayi birakmak daha kolay
Eğer işlemci limitli fps sorunu yaşıyorsan fps'de bir değişme yok. Ekran kartın iyi olmadığı için fps'ini beğenmiyorsan şuan daha kötü oldu, hazır ol 😀
i5 4210 ve 750ti. Diger oyunlarda hiçbir sıkıntı çıkarmayan sistem csde 200 fpsi geçemediği için yeterli gelmiyor. Garip 🙁
@emre64 benim fx8320+960. Amd sağolsun hiç bir oyunda 960'ım var diye hissettirmedi 😀
@huseyinekrem Intel işlemcin olsa 200 altına düşmez.
Çözünürlük herkeste FHD mi?
1080p'de cs go oynanmaz 🙂