Ugreen ile telefonu şarj ettikten sonra çok çabuk azalma yaptığını fark ettim.%100 'ken çektiğim de bi süre sonra hiç ellemesem %97,biraz kurcalamaya başladığımda %95 oluyor.Daha sonra sıkıntı yok normal seyri ile devam ediyor. Eski adaptörüyle deneme yapacağım bakalım onda sonuç ne olacak. Ugreen 5v 1a. Orjinali 5v 0,850a.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 231 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
sonucu merakla bekliyorum.
Sanırım telefonun bataryası ile alakalı. Geçen orjinal adaptör ile denedim bir kere.Onda da yaptı. Ben genellikle şarj yüzde 4-5'lere indirdikten sonra şarj ederim.Sanırım batarya yavaş yavaş ölüyor.
Ben ugreen markasının usb-c kablosunu -birkaç farklı cihazda- kullanıyorum, bu tip bir sorunla karşılaşmadım hiç.
Ben yanlış anlamışım sanırım psikolojik 🙂 sorun yaşamadım aldığımdan beri.