Gelin bugün de emisyon skandallarını bir ele alalım.
Nası oluyor bu iş?
İşte Cevabı.. #akış #konudışı #haberinizolsun (Marka vermiyorum bilen biliyor haber sitelerinde bulabilirsiniz.)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ofpoyraz @redmaner

    Her grafik ve istatistikte olduğu gibi rakamlar yine sallanmış. Etkiyi arttırmak için yapılan bu uygulamalar savunduğu şey doğru dahi olsa inandırıcılığını kaybediyor.

  • eaydogan @eaydogan

    10 ile 40 kat nedir? Yalan geldi bana. Standartın 10 katı emisyon demek kara kara duman demek değil mi?

  • Hasan ilker Com @ilkercom

    Bunda yanlış bişey yok ki. aracın 400 kat fazla nox salması için 400 kat fazla yakması gerekmiyor.
    Ayrıca VW ler karaduman atıyor bayağı. Görmemiş olmanız enteresan.

    Bu işlerde yine japonlar çağın çok ilerisinde. Yarın öbürgün dışarıya atılan ısıyı filan da ölçseler amma olur.

    Gelecek hibrit + atmosferik benzinli veya komple elektriklide. özellikle geçiş döneminde hibrit yatırımını geç yapmış olan almanlar çok çekecek. Toyota nerdeyse 20 senedir hibrit üretiyor. Honda türkiye ' ye ilk hibrit aracı satalı 10 sene oldu.

    İlk kalkış anında dramtik olarak artan tüketim ve emisyon hibrit ile çok makul seviyelere düşebilmekte.