Akıllı telefonlara 3 lü kamera ne zaman gelir? Tahminleri alayım 🙂
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Nokia 8
Nokia yaşamaya devam ediyor mu? (Yanlış anlaşılmasın). Böyle efsane bir üreticiyi ne hale getirdiler. Ne yazık ki ilgi çekmek için çok akıllı bir kişi bu kararı verip yapabilir.
7'liyi bekliyorum.
Tüm 9 serisi akıllılar da gelecektir bence
Bir işe yararlar umarım. Gösteriş dışında yani. Yarayacağını da sanmıyorum ama.
2den yukarı çıkmaz bence hatta bir vakit sonra tekrar tek kameraya döner bu akım.
Umarım öyle olur. Profesyonel makinelerden anlam biçmek lazım. Canon, Nikon vs proffesyonel foto makinesi tasarlayan firmalar en iyi için optimizasyonlarda en mantıklı seçimleri yaparlar zaten. Yani iki kamera gösterişi yerine işe yarar şeyler üzerine uğraşırlarsa, amatör fotoğrafçıları daha çok sevindirirler.
@tekir Hiç zoom dememdim 🙂 Güzel bilgiler paylaşmışsın teşekkürler. 2 kameralar 3 boyutlu çekim vs yapsa diyeceğim de 3 boyutunda modası geçti doğrusu. 2 kamera koymak yerine, "mercimek" algılayıcıdan daha büyük bir algılayıcı koysalar çok daha başarılı sonuçlar elde edebiliriz.
Ek: Belki de öyle birşey peşindeler. Ancak eldeki kamera stoklarını eritmeye çalışıyorlardır. 😀
Durumu yazarken aklıma gelmişti. Acaba kim diyecek diyordum 🙂 Ama onu kast etmediğimi biliyorsun 😉
http://www.gsmarena.com/quadcamera_huawei_g10_maimang_6_gets_official_on_september_22-news-27254.php