#xboxone

Yaz indirimleri başlamış red dead 20 tl alsam mı ? Öbür nesil de pc de takıldığım için oynama şansım olmamıştı gta4 de 26 lira 🙂 birtane yeni nesil birde bunlardan birisini alacağım hangisini önerirsiniz gta 5 bitti 4 de fazla oynamamıştım

BeğenFavori PaylaşYorum yap