#xboxone
Yaz indirimleri başlamış red dead 20 tl alsam mı ? Öbür nesil de pc de takıldığım için oynama şansım olmamıştı gta4 de 26 lira 🙂 birtane yeni nesil birde bunlardan birisini alacağım hangisini önerirsiniz gta 5 bitti 4 de fazla oynamamıştım
#xboxone
Yaz indirimleri başlamış red dead 20 tl alsam mı ? Öbür nesil de pc de takıldığım için oynama şansım olmamıştı gta4 de 26 lira 🙂 birtane yeni nesil birde bunlardan birisini alacağım hangisini önerirsiniz gta 5 bitti 4 de fazla oynamamıştım
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
#akış beyler wwe17 aldım şunlardan birini de önerin alıp geçeyim
Acaba şimdi aldıklarımla takılsam bunları da başka indirim de mi alsam geow tüm oyunları aldım daha oynamadım bile 🙂 hele geow 4 boyutu görünce direk indirmeyi bıraktım 🙂 aç göZlülük yapmasam mı
Red dead alınır.
Ben de gta 4 ü almayı düşünüyordum. Ori and the blind forest ile arasında kaldım.
Çok güzel indirimler var yeni birde eski nesil alacaktım wwe aldım ama eski nesil alsam mı yoksa diğer indirimde yeni nesil mi alsam bilemedim
@esa Eski nesile pek sıcak bakmıyorum ama gta 5 indirimde bile bana pahalı geldiği için gta 4 ile başlayayım diyordum. Gta 5 i bitirdin ise bir daha geriye dönme derim. Red dead al geç.