#CepTelefonuFotoğrafçılığı #Huawei #GR52017

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • seckyn @seckyn

    @cihan-gir Oyun oynamadığım için oyun performansı nasıl bir fikrim yok. Ekran güzel ama parlaklığı keşke biraz daha fazla olsaydı güneş altında biraz daha parlaklık istiyor gibi. Arka kamerası benim hoşuma gidiyor. Birşey hoşuma giderse çıkarıp onu çekmeye çalışırım. Ön kamerasını pek kullanmadığım için birşey söyleyemeyeceğim. Pil konusu beni tatmin ediyor. Bazen gün içinde telefonu sadece saat olarak kullandığım için 4 gün şarj derdim olmuyor 😀 Ama bana göre yoğun kullanımda 2. gün akşamı görüyorum.
    Memnun olmadığım nokta ise android güncellemesi gelmemesi can sıkıcı.