#akış #OtoSeyir #otomobil

Arkadaşlar Renault Fluence Manuel bir araç almak istiyorum. Kullananlar yorumlarını iletebilir mi ? Sürat yapan biri değilim 90'a sabitler sağ şeritten yoluma bakar giderim 2006 Clio'dan daha konforlu olsun az yaksın istiyorum bana yeterli ne düşünüyorsunuz ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap