Kota için herkes birşey yazmış. Lütfen bana açıklar mısınız? İnterneti bağlatalı 8 ay oldu. Daha uzun bir süre taahhütüm var. Hızım 16 mbps.
Şimdi geceleri 2-8 arası kotadan sayılmama başladı mı?
Hızım akn kotam dolduğunda, yani benim için 100 gb olduğunda hızım 5'e mi düşecek?
Onun harici bir kota filan olucak mı taahhütüm bitene kadar? #akk #akn #akış #AKKyeHayır

BeğenFavori PaylaşYorum yap