http://www.hepsiburada.com/aoc-i2367fh-23-5ms-analog-hdmi-full-hd-ips-led-monitor-pm-bd800392

masaüstü bilgisayarı tvye bağlı kullandığım için monitörüm boşa çıktı satmayı planlıyorum ama kaç paraya gider 2.el hakkı nedir bilmiyorum sizce kaç paraya satılmalı ve internetten satarkenki fiyatıyla elden satarkenki fiyatı birbirinden farklı olmalı mı?
23" full hd İPS panel monitör
2 hdmi girişi 1 d-sub girişi var dahili hoparlörüde var

BeğenFavori PaylaşYorum yap