http://www.hepsiburada.com/aoc-i2367fh-23-5ms-analog-hdmi-full-hd-ips-led-monitor-pm-bd800392
masaüstü bilgisayarı tvye bağlı kullandığım için monitörüm boşa çıktı satmayı planlıyorum ama kaç paraya gider 2.el hakkı nedir bilmiyorum sizce kaç paraya satılmalı ve internetten satarkenki fiyatıyla elden satarkenki fiyatı birbirinden farklı olmalı mı?
23" full hd İPS panel monitör
2 hdmi girişi 1 d-sub girişi var dahili hoparlörüde var

sıfır fiyatıyla ikinci el arasında tabiki bir fark olmalı, 500-600 arası bir fiyata koyabilirsin internete.
öldürmeyin yahu adamın monitörünü, 350 lira ise ben alırım hemen 😀
Fotoğraf ve video düzenlemek için ideal midir?
monitör ips panel haliyle renk doğruluğu açısından uygun olacaktır ben corelde web için çalışmalar yaptım hiçbir sıkıntı yaratmadı
@mmyildizz sanırım aynı model, sahibinden tertemiz ikinci eli için 520 TL istemişler.
yani benimde aklımda 500 filan vardı ikinci elde yarı yarıya düşer diye biliyorum ama yanlışmıdır bilemem
@mmyildizz satıldı mı?
Güzel Bişey oldu. İşyerime sattım. Ben kullanıyorum ama parasını aldım.