Babam telefon almaya karar verdi bende şu 3 cihaz arasında kaldım 1)Huawei p9 2)moto z 3)xperia z5.
Sizce hangisi daha mantıklı?
Birde en fazla 2100 liraya siz ne önerirsiniz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap