Nokian line veya iline yaz lastik hakkında görüşleriniz nedir? Aracım ibiza 1.2 90 hp 185/60/r15 lastik ebatları. suan nokian wrd4 kışlıklar takılı, malum havalar ısınıyor. Biraz araştırma yaptım cok memnun kullanıcı var, sizin de fikirlerinizi almak isterim. Teşekkürler

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • arandur @arandur

    Merhaba. Bence uluslararası lastik testlerini de değerlendirmek gerekir. Kullanıcı yorumları her zaman yeterli olmaz. Çünkü ya yeni kullanıcılar yazıyor ya da lastik ile sorun yaşayanlar. Öncelikleriniz de önemli. Daha yumuşak, konforlu lastik ile yüksek tüketim mi yoksa sert ama tasarrıflu lastik mi?