Nokian line veya iline yaz lastik hakkında görüşleriniz nedir? Aracım ibiza 1.2 90 hp 185/60/r15 lastik ebatları. suan nokian wrd4 kışlıklar takılı, malum havalar ısınıyor. Biraz araştırma yaptım cok memnun kullanıcı var, sizin de fikirlerinizi almak isterim. Teşekkürler
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Merhaba. Bence uluslararası lastik testlerini de değerlendirmek gerekir. Kullanıcı yorumları her zaman yeterli olmaz. Çünkü ya yeni kullanıcılar yazıyor ya da lastik ile sorun yaşayanlar. Öncelikleriniz de önemli. Daha yumuşak, konforlu lastik ile yüksek tüketim mi yoksa sert ama tasarrıflu lastik mi?