SEIDON 120V'yi hepimiz biliriz ama v2.0 sürümünde başımızın etini yiyen pompadan gelen su sesine çözüm bulmuşlar 🙂
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

120mm sıvı soğutmalar hiç hoşuma gitmiyor. Fiyatlarının hakkını vermiyorlar. Görüntü var ses yok misali 😀
Vallahi 4670K var 4.20GHZ de render aldırttığında 55 dereceyi aşmıyor tık yok.
@mertk Pompa arızaları ve sesi çabası. . Kule tipi severim 😀 . Su soğutma alınacaksa 240 mm likler en azından alınmalı.
@sangreal_1905 nepton serisi güzel 🙂 Haklısın aslında. ama v2.0 da o hatları göremedim ben