#OtoSeyir epeyce erken bir #Cenevre2017 haberi #Skoda #Yeti
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

.
Kodiaq bir üst segment için mi geliyor?
Kodiaq D segmenti. Tiguan, Ateca'dan filan bayağı büyük.
@efe @td Kodiaq aslen C sınıfı (MQB) platformlu bir model, ancak VAG'ın içerisindeki yapılanmada tıpkı Superb'in Passat'ın büyütülmüşü olması gibi, Kodiaq da Tiguan'ın büyük versiyonudur. Karışmasın kafalar 😉 Yeti de C sınıfı olmasına rağmen, daha küçükcene tasarlanarak B sınıfı modellerle de kıyaslanacak.
Ben bindim geçen gün içine Tiguan'dan daha üst segment hissettirdi bana