BULUNDU 🙂
Oynadığım ilk bilgisayar oyunumu arıyorum. Oyunun ismini bilmiyorum. 4-5 yıl önce bir resmini bulmuştum sadece. Oyun şu şekilde bir çıkarma gemisinden düşmanlar geliyor bizde sabit bir noktadan çıkan düşmanları öldürmeye çalışıyoruz. Oyun yaklaşık 15-20 önce piyasaya çıktı. 15-20 önce piyasaya çıkan oyunları inceleyebileceğim bir site varsa o da olur.

Slaughter'lı bir şey miydi adı?
İlk oyunum olduğu için adını hatılamıyorum fazla küçüktüm.
Linkteki oyunlar eskilere götürdü 🙂 Öyle aratıyım birde 🙂 Teşekkürkler
Onslaught olabilir
Bu oyun gibi ama grafiklerini böyle hatırlamıyorum. Çok karanlıktı ama araştırayım eve gelsin büyükler sorayım 🙂 Teşekkür ederim @memedeath
@ozmo Resimdeki Onslaught
@memedeath Değilmiş bu 😀
Ben oynadığımda internet yoktu bizim yerleşim biriminde 🙂 Sizinki böyle mi Bende karanlıktı hava.
@cfg Bende 19 yaşındayım zaten de ilk onu oynamıştım 😀
Beach Head 2000 ya da Beach Head 2002 olabilir mi?
Ulan ne biçim gerilimli oyundu o ya.
gece bölümlerinde daralıyordum resmen ama bağımlı edecek kadar da akıcıydı 🙂
SEN VARYA SEEEN ADAMMSIIIINNNN !!!!!! BUYDU HATIRLADIĞIM KADARIYLA ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM.
@cates Aynen dediğin gibiydi 🙂 Arkadaşla beraber oynardık küçükken ne günlerdi be 😀
@burakozkes Haha rica ederim, benim de aklıma soktun şimdi bir ara indirip oynamak lazım 😀
@rf Babam astsubaydı ben bilgisayar oynayayım diye askeriyeye götürmüştü ben bırakınca pcyi askerler geçip oynayıp işlerini yapmıyorlardı babamda silmişti 😀 1-2 ay sonra eve gelicek inş birlikte oynayacağım sayende saolasın
salak bir oyundu sürekli geliyorlar. insana bağımlılık yapıyor bir zaman sonra çekirdek yemek gibi sürekli hepsini vurasın geliyor.
benimde vazgeçemediğim buydu;
müziği hala kulağımda 🙂