Arkadaşlar iPhone 6s e geçtim iOS 10.0 yüklü olarak kardeşinden aldım işin doğrusu App Store da uygulama lara yorum yapamıyorum ön sürüm yüklü olduğu için yorum yapamazsınız diyor fikri olan var mı nasıl çözerim
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Muhtemelen beta sürümde uygulamalar hatalı çalışabileceği için yanıltıcı olumsuz yorumların veya deneyimlenen farklı özelliklerin yorumlara yansıyarak kararlı sürüm kullanan kullanıcıların kafalarını karıştırmamak için koyulan bir engelleme.
Nasıl geri dönebilirim peki