Ahmet Tokyüz @atokyuz 28 Temmuz 2016 - 10:10 Ulan istemsizce 30 dakikadır gülüyorum yahu! :DDDDDDDDDDDDD #gif #akış BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 10 5 1 5 Ahmet Tokyüz @atokyuz Hakkı beyciğimin küfrünü lütfen es geçelim... 28 Temmuz 2016 - 10:11 Yanıtla Beğen Emrah ÖZSU @emrahozsu soldaki erdi mi? 28 Temmuz 2016 - 10:45 Yanıtla Beğen Ahmet Tokyüz @atokyuz Yüksek ihtimal. 28 Temmuz 2016 - 10:47 Yanıtla Beğen 4ever @joe Erdiye bak :))) 28 Temmuz 2016 - 12:18 Yanıtla Beğen Sezer SEVİNÇLER @sezers DH ve SDN ortak çalışması olmuş 28 Temmuz 2016 - 16:07 Yanıtla Beğen İptal
Hakkı beyciğimin küfrünü lütfen es geçelim...
soldaki erdi mi?
Yüksek ihtimal.
Erdiye bak :)))
DH ve SDN ortak çalışması olmuş