#akış, #AvrupaŞampiyonası2016;
Arnavutluk ne güzel futbol oynuyor öyle? Fransızlar, ilk maçta biraz sert oynamışlardı, bu maçta da oynayalım dediler ama izlediğim son 15 dakikada Arnavutluk kök söktürüyor. Biraz önce çok güzel bir sağ kanat ve korner organizasyonunu üst üste yaptılar. Fransızlar baka kaldı resmen; gerçi geçen Arnavutluk Fransa'yı yenmiş.
Teknoseyir gündemi
#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachineSon bir saat içinde 243 ziyaretçi, 116 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Çok yazık oldu ya; son 2 dakikada bitti maç. Arnavutluk böyle giderse iyi takım yapar. Çok yazık oldu çok...
@nosferatu bi alt duruma yapıcaktın yorumu galiba 😀
Kendi yorumuma devam ediyorum....
@lterlemez en iyisi