00:00 dan onceki ve sonraki pil tuketim egrisine dikkat! #4nokta5G #Benim45GHızım #akış
Anlamadigim nokta isvecte hep 4G hep 5-7 saat arasi SOT alirdim. Bu iste bir bit yeni var...

00:00 dan onceki ve sonraki pil tuketim egrisine dikkat! #4nokta5G #Benim45GHızım #akış
Anlamadigim nokta isvecte hep 4G hep 5-7 saat arasi SOT alirdim. Bu iste bir bit yeni var...

Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
sürekli olarak 3g ile bir geçiş söz konusu ise olabilir. şebeke arıyor çünkü veya sinyal kalitesi yavaş olacak.
Gecis yok. Zaten derin ayarlardan LTE only sectim 🙂
Ya şarj bi anda %5 gitti 2 tane testte %5 ne demek!! sittin sene kullanmam 4.5g çok gerekli değil 3g varken 😀