Vodafone ve Turktelekom kullananlarda 4G; Turkcell'de ise LTE yazıyor. Dikkatimi çekti. Bir de bir iki yorumda 'Turkcell beklenildiği gibi daha hızlı çıktı' denilmiş. Bir ilgisi var mı? #akış
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Turkcell kullanıyorum, 4G yazıyor 😀 Bence telefondan telefona değişiyor o.
Telefondan telefona değişiyor o.
Telefonla alakali. Bende de Turkcell 4G
Bende önce öyle tahmin etmiştim ama 3 tane iphone 6 var şuan, 2'sinde lte, birinde 4G yazıyor
Bende h+
Bende ve nişanlımda lte yazıyor
Android telefonların build.prop dosyasında 4G-LTE-4.5G-4G+ gibi istediğinizi değiştirebilirsiniz. İstersen Ali-Can vs. de yazabilirsin. Kısacası telefon üreticilerinin sunduğu ROM dosyasına bağlı bir değişim. Eğer izin veriyorsa ROM, operatörün güncellemesine görede değişim sunabiliyor.
türkcellin hızlı olmasının sebebi en çok parayı o ödedi ve en fazla frekansı onlar aldı o yüzden