merhaba teknoseyir ailesi;
önümüzdeki ay içerisinde ps4ümü satmayı planlıyorum, içinde 2 tb hard diski var. En geç kasımda askere gitmek durumundayım, zaten ps plusı da artık yenilemeyeceğim. evde bir oyuncu pcim de var, onu topladığımdan beri ayda bir iki kez açar oldum ps4ü. size sorum şu, konsol tek başına ne kadar eder ? yanında toplam 3 tane dualshock 4 var, bunları konsolla mı satayım ayrı ayrı mı ? yaklaşık 20 küsür kutulu oyun var, bunları nerede satabilirim ? yardımcı olursanız çok memnun kalırım. #akış #TeknoYardım @gamsizm

BeğenFavori PaylaşYorum yap