TS iyice 80'lere döndü. O zaman sağ-sol vardı şimdi ms-linux. Tartışmanın üslubunu ve ahlakını bozmadan sürdürün ki sosyalin kalitesi düşmesin. Sosyalin en tanıdık isimleri tartışınca ister istemez herkes etkileniyor. Bence çare DARBE! @hkellecioglu Paşa #akış
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
.
Milletçe tartışma üslubunu öğrensek sadece TS'de değil, tüm memlekette huzur olur ama işte kısmet...
Öyle bi tartışma mi oldu ?
Arda zeytin le cmlds arasında
O daha çok legal illegal içerik değil mıydı
Olayın patladığı konuyu bilmiyorum ama başından beri işletim sistemi tartisiyorlar
yok yanlışınız var. cemile de sordum legal-illegal tartışması. başta öyle başlamıştı zaten sonradan benim görmediğim bi yerden sonra mı işletim sistemine döndü acaba dedim de zaten tartışma öyle bitmiş.
Haklısınız
Bak ya
Azcık dedikodu yaptık.