Umarım bir gün herkes Edifier marka ses sistemine sahip olur. Arkadaş para verip de alınan hangi elektronik cihaz bu şevki yaşatır. Arkadaş kı.ıkırık alette nasıl bir olay varsa milyarlık hi-fi kalitesini alıyorsunuz. Ses çok muhteşem ciddi anlamda. En nefret ettiğiniz, dinlenmiyor bu şarkı be dediğiniz şarkıyı bile size altın tabakta sunuyor resmen sistem. 2 buçuk senedir en keyif aldığım şey müzik dinlemek oldu sayesinde. Aletten şöyle bir hafta uzak kalayım kulaklarım özlüyor resmen. Millet Android İos fanboyu olur ben resmen Edifier fanboyu oldum. Bugüne kadar ucuzundan pahalısına çok sistem kullandım müzik için ama yok ya yalanmış hepsi. Yazacak yer bulamadım buraya patladım resmen 😀 #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap