Haftasonu mail kutularımı bi boşaltayım dedim aman Allah'ım 20.000 adet e-posta silmişim, şöyle gözucuyla baktımda alayı spam... #konudışı
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kimse Benim Gibi çalışkan DEeğildir geldiği anada spam ise hemen siliyorum ve çöp kutusundanda siliyorum boşa fazla vakit harcamıyorum 😀
Şuana Kadar En fazla 300 400 olmuş gelen kutusu fazlada olmamış 😀 fazla üst üste Koymayın sonra Kazan gibi doğurur işiniz yaş olur 😀
O_o oha
Ben de en son kullandığım eposta hesabıma bakayım dedim bunu görünce. Bende spam yok hiç en eski posta da 2004'e ait 🙂 silmediklerim de hep kayıt postaları.
http://hdtvizle.biz/trt-1-izle/