Yeni Renault Mégane'ın ilk incelemesi memleketinden bir yayın AutoPlusMagazine'den geldi. "Intens" adındaki en üst donanımlı versiyonu incelemişler. İç mekandaki dikey konumlandırılmış 10" ebadındaki ekran standart mı, düşük donanımlarda nasıl olacak henüz internette bir görseline rastlamış değilim. Eğer standart ise tebrik ve şükranlarımı sunarım 🙂 #OtoSeyir #akış #Renault #Megane
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachineSon bir saat içinde 132 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Clio'ya makyaj ile bu tasarımı ne zaman adapte edecekler bakalım.
çok yakında
Arka kısmı çok hoşuma gitti. Ön farları ilginç. ön konsol teknolojik ve sade. Koltuk derisi de çok güzel görünüyor. Sevdim yeni meganı...
sırf üst sınıfa ve gelecek modellere bir şeyler kalsın diye. daha pahalı olmasına rağmen arabaya eski teknoloji koyup daha ucuz olan yeni teknolojiyi daha pahalıya bile satıyorlar. utanmasalar bugün bile kaset çalar koyarlar, üstelik maliyeti usb girişten daha fazla olmasına rağmen. neyse ki o kadar çirkefleşmiyorlar.
Arka taraf epey bir darmış. Arka süspansiyon hakkında bilgimiz var mı?