Bizim liselerde kodlama dersi var mı?
http://www.bilisimteam.com/2015/09/avustralyada-kodlama-dersi-ilkogretim-icin-mufredata-girdi/
Bizim liselerde kodlama dersi var mı?
http://www.bilisimteam.com/2015/09/avustralyada-kodlama-dersi-ilkogretim-icin-mufredata-girdi/
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben 2 yıl verdim bizim okulda 🙂
bilgisayar kitabında basit şeyler vardı zamanında hayal meyal hatırlar gibiyim
bide meslek liselerinde programcılık diye bi bölüm varmış sordum hangi dili biliyorsun diye arkadaşa öyle kaldı ingilizce görüyoruzda bişey iblmem dediydi
Bizim bir akraba da meslek lisesindeydi, programlama dersleri görmüşler, birşeyler biliyordu.