Şarjda iken kullanıldığında z2 cihazımın pili düşüyor. Öyle ağır oyunda falanda değil Wifi ile internette gezerken parlaklık en kısıkta 87 de kullanmaya başladım 83 şuanda üstelik şarjda, hiç dokunmayacak mıyız şarjdayken cihaza? Bu sorunu yaşayan başka z2 kullanıcısı var mı?
Adaptör ve şarj kablosu orijinal.
@gamsizm @musyakkaya @melih
#SonyXperiaZ2 #akış #Sony

BeğenFavori PaylaşYorum yap