Elimde 2GB Kingston DDR2 800mhz Kalın Ram var şimdi ben bunun yanına 2GB Kingston DDR2 800mhz raminin Slim(ince) olanını alsam birlikte kardeş kardeş çalışırlar mı yoksa yaramazlık edip beni üzerler mi? #akış
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bazıları "4gb takıyorum 2,5 gb görüyor bilgisayarım" demiş de sizde öyle bir şey yok değil mi?
gigabyte ga-p35-ds3l, windows 8.1 64bit kuracağım rami aldıktan sonra. ekran kartı harici.
tamam ilginiz için teşekkürler 🙂
anakartın sitesine bak max kaç ram kaldırıyor .ondan sonra al. baktım max 8gb kaldırıyormuş 4gb ddr2 800mhz de alabilirsin onun fiyatı 100 tl civarında http://www.gigabyte.com.tr/products/page/mb/ga-p35-ds3l_10/specs/
Ben de 2gb yanına 4gb alırdım belki ama şuan aradaki farkı ödemeye gerek yok diye düşündüm 2+2=4gb bana şuan fazlasıyla yeter zaten sonradan komple sistemi yenileyeceğim. Bir de anakartın kullanma klavuzunda şu yazı vardı: ” İki ya da dört bellek modüllü Çift Kanallı mod etkinleştirildiğinde, optimum performans için aynı kapasite, marka, hız ve çipe sahip bellek kullanılması ve aynı renkli DDR2 soketlere takılması tavsiye edilir. ” O yüzden şuanda elimde bulunan ile aynı belleği almaya çalıştım. Çok önemli olduğunu düşünmüyorum fakat gigabyte üşenmemiş yazmış kırmayalım adamları 😀
haklısın ddr2'ye ne eklersen başka bir yeri açık kalacak. ilerde yeni sistem daha iyi çok masrafa gerek yok