#akış #ehliyet #ehliyetsınavı #gündem

"İlk defa ehliyet alacakların stajyerliğe kalmaması için 10 Eylül'e kadar sürücü kurslarına başvurarak, 10 Ekim'de yapılacak teorik sınava girmeleri gerekmektedir"

Ben ehliyeti sınavını yaz döneminde geçtim. Ocak ayına kadar 501 tl yatırarak B sınıfı ehliyet alabiliyor muşum henüz parasını yatırmadım. Kardeşim yeni kayıt oldu. Henüz kayıt olmadıysanız bence kayıt olun. 😀

Stajer ehliyet ve benzeri konular ile ilgili OtoSeyir den video:
https://www.youtube.com/watch?v=hYNvSglwN6A

Yeni ehliyet yasa taslağı iyi mi kötü mü?

Yeni ehliyet yasa tasarısı çok konuşuldu. Özellikle Avrupa Birliği ile uyumlu ehliyet sistemi, otomatik vitese ayrı ehliyet ve aday sürücü ehliyeti gibi konular öne çıktı. Biz de...
BeğenFavori PaylaşYorum yap