#akış #ehliyet #ehliyetsınavı #gündem
"İlk defa ehliyet alacakların stajyerliğe kalmaması için 10 Eylül'e kadar sürücü kurslarına başvurarak, 10 Ekim'de yapılacak teorik sınava girmeleri gerekmektedir"
Ben ehliyeti sınavını yaz döneminde geçtim. Ocak ayına kadar 501 tl yatırarak B sınıfı ehliyet alabiliyor muşum henüz parasını yatırmadım. Kardeşim yeni kayıt oldu. Henüz kayıt olmadıysanız bence kayıt olun. 😀
Stajer ehliyet ve benzeri konular ile ilgili OtoSeyir den video:
https://www.youtube.com/watch?v=hYNvSglwN6A
