t_d @td 19 Ağustos 2015 - 03:39 Türkiye'den bir Koenigseasdfjşaskdfşsajşg CCX #akış #otoseyir BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 11 2 9 Alptekin @alptekinck O nasıl plaka şop gibi 19 Ağustos 2015 - 03:44 Yanıtla Beğen 1 t_d @td 19 Ağustos 2015 - 03:50 Yanıtla Beğen 3 Alptekin @alptekinck Bağcılar 😀 19 Ağustos 2015 - 07:18 Yanıtla Beğen Ozgur @ozgurozgur Bağcıların çılgın çocukları 19 Ağustos 2015 - 10:33 Yanıtla Beğen t_d @td Sahibinde Laferrari, Ford Gt40 filan varmış. 19 Ağustos 2015 - 03:54 Yanıtla Beğen 1 t_d @td http://www.zaman.com.tr/ekonomi_3-milyon-tllik-otomobil-turkiyede-yola-cikti_992546.html 19 Ağustos 2015 - 04:01 Yanıtla Beğen Mr.Bell @mr-bell Resmen ateş ediyor. 19 Ağustos 2015 - 08:44 Yanıtla Beğen Hasan Alp İNAN @hainan Yazık o arabaya. Bu yollarda harcanıyor. En acıklı olan tarafı trafikte sıkışmış olması. 19 Ağustos 2015 - 08:58 Yanıtla Beğen 2 Emre @emre1393 Fakirliğin alemi yok, bi de helikopter alır kurtulur trafikten. 19 Ağustos 2015 - 11:30 Yanıtla Beğen 1 İptal
O nasıl plaka şop gibi
Bağcılar 😀
Bağcıların çılgın çocukları
Sahibinde Laferrari, Ford Gt40 filan varmış.
http://www.zaman.com.tr/ekonomi_3-milyon-tllik-otomobil-turkiyede-yola-cikti_992546.html
Resmen ateş ediyor.
Yazık o arabaya. Bu yollarda harcanıyor. En acıklı olan tarafı trafikte sıkışmış olması.
Fakirliğin alemi yok, bi de helikopter alır kurtulur trafikten.