#Gamescom2015 'den Beklediklerimiz.
DİKKAT ! Yazıda , yazım hataları bulunabilir. Yetiştirmek için acele ile yazdım. Kusura bakmayın.
Fifa 16
=> Uzun süredir Fifa serisinin Pes üzerinde ezici bir üstünlüğü olduğunu bilmeyeniniz yoktur , bu sene de geçen seneler gibi Fifa'nın Pes'i silip süpürmesini Maalesef bekliyorum. Pes 2014 ile düşüşe geçen seri hem lisans problemleri hem menülerin hantallığı hemde oynanış ve grafik konusunda Fifa'nın altında kalan Pes tahminimce bu sene yine aynı şekilde devam edecek. Fifa 16'nın hem Türkçe olması ve Türkiye ligini içermesi bizim için oldukça büyük bir artı.
Pes 16
=> 2014'den beri Fifa'nın arkasında yer alan Pes serisi bu sene çıkmayacağı hakkında dedikodular vardı ancak KONAMI bu sene de Pes serisinin yeni oyunu çıkacağını belirtti ve bu Gamescom'da yeni videolar bekliyoruz.
Just Cause 3
=> Kurgu bir şehir içinde açık dünyası belki GTA 5 kadar iyi olmasada sevenine mükemmel bir oyun. Üçüncü oyunun bir önceki videosuda yıkılma efektleri oldukça hoş gözüküyordu. Yeni videoda daha çok çeşit görmeyi bekliyorum. Önceki oyunlarda araç sürmek tam çileydi umarım bu oyunda düzelir , bunun için ekibe yeni kişiler eklendi diye duydum. Yakıp yıkmayı seven kaos hayranlarını mutlu edeceğini umuyorum.
Star Wars : Battlefront
=> Oyunun E3'te gösterilen videosundan sonra Star Wars teması giydirilmiş Battlefield olduğunu görünce almayacağım oyunlar arasına aldığımı söyleyebilirim zaten ülkemizde hem konsol hem pc için abartılı bir fiyatla siparişe açılması isteyenleri bile zora sokabilecek durumda. Tabi Star Wars hayranı olsam bu görüşlerim farklı olurdu orası ayrı.
The Division
=> E3'te gösterilen videoda grafiklerden kırpılma olduğunu gördük , umarım oyun son videodaki görüntü kalitesinde oyun gelir çünkü benim için oldukça yeterliydi. Açık dünyası , kar efektleri , grafikleri , konusu beni oldukça etkilenmişti umarım sorunsuz olarak çıkışını yaparlar. Yeni oynanış videosunu dört gözle bekliyorum.
For Honor
=> Oyunda 3 sınıf olacağını hepsinin spesifik özellikleri olacağını ve son videodan da görebileceğimiz gibi genelde kale savaşlarının olacağı bir oyun izlenimi bıraktı bende. Kalabalık savaşlar gerçekten hoş ve akıcı olmuş. Grafikler oldukça hoş gözüküyor ancak yapımcı firmaya bakınca biraz şüphelenmedim dehil aslında. Animasyonlar bana sorarsanız oldukça başarılı olmuştu son videoda. Mount and Blade'in yeni oyununun gelmesinin yanında bunun da gelmesi satışları umarım düşürmez. Heyecanla bekliyoruz.
Need for Speed ( 2015 )
=> E3'te izlediğimiz videoda görsel harikaya pek inanmasamda eğer o grafikler ile gelecekse gerçekten güzel bir oyun olacak. Son gösterilen videoda Arcade bir oynanışa sahipti eski NFS oyunlarında olduğu gibi. Project Cars'ı alıp daha yüklemeye fırsatı olmayan biri olarak hemen almayı düşünmüyorum. Hasar modellemesini merak ediyorum acaba olacak mı ? Modifikasyon havasını son videoda güzelce gördük umarım firmaları bahane edip yapamadık demezler.
Rise Of The Tomb Raider
=> Muhteşem güzelliği ile Lara'mız yine yeni bir maceranın içerisinde. Çıkışında bir süreliğine XBOX ONE için özel olacağı hakkında söylenenler ile bizleri beklemeye bırakan Lara'dan E3'te oynanış izlemiştik. Eski oyun ile oynanışta benzerlikler görsek de karlı ortam ve Lara bizi oldukça etkilemişti. Geçen günlerde Xbox'da 60 FPS çalışacak tarzı duyumlar aldım , umarım oyundan kısıntıya gidilmemiştir. Kendisini merakla bekliyoruz.
Tom Clancy's Rainbow Six Seige
=> Ubisoft bari bunu eline yüzüne bulaştıracağını düşündüm a Tom Clancy's Rainbow Six Seige 'den yeni videolar bekliyoruz. Ubisoft umarım bunu da eline yüzüne bulaştırmaz.
Metal Gear Solid V : Phantom Pain
=> Metal Gear Solid V : Ground Zeroes ile 2 saatte biten ana hikayesi ile paraları toplayan KONAMI 'den bu oyunundan oldukça iyi şeyler bekliyoruz umarım gizliliği korurlar çünkü gizlilik oyunlarında azalma var.
Mafia 3
=> 15 gün önce çıkacağı hakkında birkaç duyum almıştım Teknoseyir profilimden de yazmıştım. Herhangi bir oynanış , açıklama gelmeden yorum yapmamız doğru olmaz. Merakla bekliyoruz.
Quantum Break
=> Ne kadar Xbox sahibi olmasam da merakla yeni haberlerini bekliyorum. Zamanı durdurma ileri sarma tarzı öğeleri merak ediyoruz.
Mount and Blade 2 : Bannerlord
=> 6 Milyon'dan fazla satan Türk yapımcılar tarafından yapılan M&B serisine yeni oyun geliyor. Uzun süredir beklediğimiz oyun sonunda geliyor. 2008'de çıkan Warband hala aktif bir şekilde oynayanı var Multiplayer kısmında oynayacak oyuncu bulabilirsiniz. Oynamadıysanız mutlaka satın alıp oynamanızı öneririm.
Gamescom'da gelecek aslında daha fazla oyun var :
=> Assassin's Creed: Syndicate ( Benim için gelmese de olur. )
=> Dark Souls III ( Serinin 3. oyunu meraklılarını heycanlandırıyor. Ben seriye yakın olmadığım için yorum yapmam zor. )
=> Forza Motorsport 6 ( Xbox sahibi olmadığım için pek ilgimi çekmiyor. )
=>Halo 5: Guardians ( Xbox sahibi olmadığım için pek ilgimi çekmiyor. )
=>Starcraft II: Legacy of the Void
Ve daha fazla çeşit çeşit oyunlar var , yorumlara yazabilirsiniz.
Peki siz hangi oyunları bekliyorsunuz ? Yorumlarda mutlaka belirtin.
Hocam siz neleri bekliyorsunuz ? @nuguryurtsever
#Gamescom #Oyun #OyunFuarı #HaberinizOlsun #Akış

metal gear solid v oyununu nvidia saolsun hediye etti steam'e ekledim 🙂 yalniz 15eylule ertelenmis cikis tarihi
--
Star wars'u merakla bekliyorum video baya hosuma gitti
GTA V'den gördüğümüz gibi geç olsun sorunsuz olsun 🙂 @ehuseyin
Mount and Blade,fifa 16,nfs.just cause 3
Sen M&B alma @ardazeytin gibi hack açıyorsun.
@burakozkes 😀 Gelen geçeni alıyordum 😀 Konsola çıkacak diyorlar çıkarsa konsolda alabilirim,cross platform değilse kurtulmuş olursun benden 😀
Konsola çıkarsa PS4 için alırım belki de 😀 @melburg
@melburg hehe orda da tokatlayayım seni 😀
PSN verdim mi acaba ? @melburg
@burakozkes vermedin sanırım 😀
Tabiki vermem 😀 Orası special @melburg
@ardazeytin ben senide geçmiştim di mi turnuvada 😀
@burakozkes kendiminki veriyim istersen 3 tane hesap
Hile yazdırıyorum ben görüceksiniz oğlum. @melburg
@burakozkes hile açsan bile alırım 😀 @ardazeytin kasaba gibi bir harita vardı orda 45+ öldürmem vardı 😀
@ardazeytin bana kafadan çakmıştın bir tane 😀 bende kargıyla intikamımı almıştım 😀
@burakozkes
Ciddi bir liste yapmaya kalkarsam saatler sürebilir, ama şöyle bir çırpıda aklıma gelen yapımlardan bir kısaliste yapmam gerekirse;
MGS V, yalnızca bu yılın değil son birkaç yılın en çok beklediğim oyunu. Phantom Pain ile birlikte çemberin eksik kalan parçası da tamamlanıyor. Ama Gamescom'da yeni bir şeyler görmek istiyor muyum emin değilim. Zaten bir sürü uzun uzun oynanış videosu yayınladılar. Bokunu çıkarmadan kısa ama etkileyici bir şeyler gösterirlerse fena olmaz tabii, ama daha fazla heyecanı kaçmasın bence. Belki yeni bir sinematik falan daha güzel olabilir.
Fallout 4... Fazla söze gerek yok sanırım.
Dark Souls III'ten daha fazla detay ve oyunun tasarımıyla ilgili yeni fırça darbelerini özetleyebilecek güzel oynanış videoları fena olmaz.
Legacy of the Void için zaten duvara çizik atmaya çoktan başladım.
Yeni Deus Ex'ten bir şeyler gelecek mi bilmiyorum, pek takip edemedim. Gelirse güzel olur.
Ninja Theory'nin Hellblade'inden de bir şeyler görürsek süper olur.
Final Fantasy 15... Her ne kadar serinin yaklaşmakta olduğu daha "batılı" çizgiyi pek sevmemiş olsam da merak etmiyor değilim.
Quantum Break, Guerilla Games'in Horizon Zero Dawn'u, Mount and Blade 2: Bannerlord ve Mirror's Edge falan da takip listemde. Shenmue 3 de aynı şekilde.
Ha ayrıca 3DS için çıkacak yeni bir şeyler var mı merak ediyorum. Yeni Zelda oyunundan bir şeyler gösterirler kesin.
İflah olmaz bir Star Wars hayranı olsam da Battlefront beni hiç heyecanlandırmıyor açıkçası. Nasıl olsa en az bir 6 ay oyun oynanmaz halde olacak.
Mafia II gibi en kibar tabirle vasat bir oyunun ardından Mafia III için pek heyecanlanmıyorum desem başıma bir şey gelmez umarım. 🙂 Üstelik geliştirici ekibin değişmiş olması da pek iç açıcı değil. Yine de şaşırmak isterim tabii.
Aslında sayılabilecek bir kamyon oyun daha var. Muhtemelen birçoğunu da çıktığında oynamaya çalışacağım, ama şimdilik aklıma gelenler bunlar.
@nuguryurtsever Mount and Blade hakkında ne düşünüyorsunuz?
Mafia ve Fallout 4 haricinde aynı fikirdeyim hocam. Fallout 4 'e 3 teki buglar yüzünden ısınamadım. @nuguryurtsever
Ben Brain Fargo'nun var olmadığı bir Fallout'a Fallout demem.
Ben en çok mafia 3 ü merak ediyorum. Mount and blade zaten çoktandır bekliyorum.
Pes 2015 çok çok kötü. Top süremiyorum. Karşı takım sürekli kayıp top olıyor, ama ben hiç kaymadan top alıyorum. Bana faul veriyor karşı takıma hiç birşey yok. benim adamlar koşarken çarpıyor faul. Yani çok kötü oyun.