Asus kadar iğrenç bir firma görmedim hem Türkiye'ye en son getiriyorlar Zenfone 2'yi hem de hala satışa çıkarmıyorlar. 32 gblık model hala satışa çıkmadı. Dün göstermelik çıktı yeniden 50 tane satıldı yine bitti e-shopta. Teknomarketlere ne zaman gelecek diye aradım müşteri temsilcilerini 1-1,5 ay içinde dedi :O daha erken gelemez mi deyince de bilmiyoruz ayağına yatıyorlar. Ulan bu fiyat aralığında başka seçeneğim olsa hiç para kazandırmayacağım bu firmaya da alternatif yok 🙁 #akış #android #ceptelefonu #Asus #Zenfone2

BeğenFavori PaylaşYorum yap