VESTEL ALMAYIN ALDIRMAYIN!
ithal ürünler için ek vergi konulmasına yol açan başvurusuyla tarihe geçecek salaklıklardan birini yapan firma. attıkları taş ürküttüleri kurbağaya değmeyecek. bozulan imajı düzeltmek için harcayacakları para, amaçladıkları şeyin astarını yüzünden pahalıya getirecek.
kapış kapış satılan bir ürün yapmışsındır, önünü tıkayan sadece vergi politikalarıdır, bir düzenleme talep etmen anlaşılır. dünyada 7 küsür milyar insan var. git onlara sat ürününü. o şekilde düzelt cari açığı. "elalemin teknolojisini türkiye'de ben satayım, diğerlerine izin vermeyeyim" nasıl geri kafalı bir mantıktır. #akış #vestel #apple #windows10 #ios
#haberinizolsun

Adamlarda , teknolojik cihaz olmasını geçtim , estetik anlayışı sıfır. Söylenecek çok şey var da gerek yok . Benim bu firmayla işim olmaz. Kimseyede tavsiye etmem aldırmam .
Yerli malı böyle korunmaz asıl koruyacaksan parça bazında getireceksin bunu mal bazında değil madem öyle koy falanca ram i Türk malı alırsan vergi yok yada vergi %5 yabancı alırsan var yada %15, falanca fanı alırsan böyle böyle gibisinden. Yok büyük abilerin işine gelemez demi çünkü onların cihazları da zaten işlemci şuradan kart buradan ekran şuradan zart şuradan zort şuradan dışını tasarla al sana telefon ürettim yeme bizi yeme biziiiiii. Hem para aç gözlü ol iş yapmadan para kazanmak iste hemde yükünü halka bindir #VestelBoykot #VestelAlmaAldırma