Bu #ETS2 ne yapışkan bir oyunmuş ya. 44 saat olmuş bir hafta önce aldığım oyun. Manyak gibi kamyon süreceğim hiç aklıma gelmezdi valla, bağımlılık yapıyor çok fena. Hatta demin sürerken uykuya dalmışım gitti $83.000'lık mal. 😀
Son bir saat içinde 183 ziyaretçi, 70 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İlk çıktığı zaman bende 1 gün hiç başından kalkmadım
Oha 🙂 Biraz abartmışsın sanki
Bende de durum öyle. Oyunu o kadar ciddiye alıyorum ki motor dinlensin diye ara sıra sağa çekiyom oyunu durdurmadan gidip su felan içiyom mola veriyom gelince de kaldığım yerden devam ediyom. 😀 Oyunu durdurmak saçma gelmeye başladı artık.
Almadıysanız İskandinavya DLC'sini almanızı öneririm..
Zevki kalmaz o zaman 🙂