CS: GO da rütbe atlama nasıl oluyor arkadaşlar. Oyunu satın aldım alışmaya çalışıyorum da internette rütbe sistemnini gördüm.
Oyun bul yada toplulukla oyna diye bi 2 seçenek var hangisinden oluyor.
Oyun bul diyorum mesela rekabetçi modda açıyorum bu sefer de rütbeniz yeterli değil diyor.
Bilen biri yardımcı olabilir anlatabilir mi acaba sistemi 🙂 #akış #oyun
rekabetçi modda maçlar kazanarak rütbe atlıyorsun
Galibiyet- Yenilgi oranına göre rütbe atlıyorsun. Yani üst üste yenildiğin zamanlar düşedebilirsin, üst üste kazandığın zaman bir anda sıçrayadabilirsin.
TÜh ya demin 2 oyun üst üste oyundan çıktım şimdi tekrar girsem galibiyet alsam sayılır mı ki o yani 3. galibiyet olarak.
Anladim hocam önemli değil o ama şuan oyundan ciktim ben siz üst üste dediniz ya 2 tane galibiyet aldim ciktim diye sifirlanmaz değil mi
hayır sadece kazandıgın el ve edolar sayılıyor