Arkadaşlar merhaba
45,000 TL bütçe ile otomatik dizel bir araç arıyorum
Citroën C4 1.6 e-HDi 2011-2012 Model bulunuyor siz ne dersiniz?
@can @lawnmower
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben Hyundai i30/Kia Cee'd öneririm.
Ben de Can'a katılırım.
Cee'd ve i30 genel üretim kalitesi ve sağlamlık bakımından C4'ten iyi. Bağımsız süspansiyon olması avantaj. Ayrıca dizel / otomatik denmiş, bildiğim kadarıyla C4'te gerçek otomatik şanzıman yok. Robotize şanzıman var. Hyundai ve Kia'da gerçek otomatik şanzıman var. Biraz müsrif, biraz hantal ama çok dayanıklı ve çok konforlu.