Samsung ' un ilk başta yaptığı Apple taklitçiliği yaparak yükselmekti .Geçen seneki düşüşten çıkmak için yine aynı yola başvurmuşlar.Bence yaptıkları ayıp.Özgün ürün üretecek kadar para kazandıkları halde böyle şeyler yapması hiç hoş değil.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.