Siyasi reklamlar sizlerde de görülüyor mu?
Google servislerine hiç giriş yapılmamış, tüm çerezleri temizlenmiş browserda bile inatla milletvekili aday reklamı geliyor. Çok rahatsız edici. @gamsizm @hkellecioglu
(Siyasi tartışma yaratmaması için ekran görüntüsü paylaşmıyorum.)
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aynı dertten muzdaribiz. Anlamadığım şu biz nette nasıl şeyler aratmış olabiliriz ki 😀
Aliexpreste takılın daha iyi şeyler çıkıyor reklamlarda 😀
Bende de aynı şeyler çıkıyor. 😀
Reklamı yaparken ayarlayan daha çok yerde görünsün deyip yapmaması gerektiği halde "teknoloji" kelimesini de eklemiş olabilir.
Bende aynı ihtimali düşündüm. Peki bu reklamları şikayet edebilir miyiz bu konuda?