Düm raspberry piyr raspian kurmaya calısıyordum,bir aksilik yuzunden boot olayında sıkıntı çıktı ve sd kart biçimlendirdiğim halde 8gb olmasi gerekirken 50mb olarak gözukuyor, 10kere denedigim halde kart halen ayni, nasıl duzeltebılırım
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
aynı ıslemı usb ye de yaptım 8 gb olması gerekırken 50mb
Partition manager programlarıyla dene .
http://www.gezginler.net/indir/paragon-partition-manager-express-free-.html
http://www.partition-tool.com/resource/usb-hard-drive-partition.htm
tesekkurler umarım olur
hocam hp usb disk storage format tool şu programla formatlayın kartı düzelir
çok teşekkürler işe yaradı hocam
aslında bunu programsız da yapabilirsin @alatriste46
çalıştıra cmd yazarak komut satırına girip bu işlemleri yapınca bölünen kısımlar siliniyor https://technet.microsoft.com/tr-tr/library/cc738489%28v=ws.10%29.aspx#BKMK_CMD