Merhaba arkadaşlar
Bilgisayarımla ilgili bir sorun var bu sorun şu.ekran kartım gtx770 fakat ben battlefield 4 oyununda lowda bile 60 fps alamıyorum bunun sebebi ne olabilir.(Battlefield orijinaldir ve online oyundaki durumda böyle oluyor.)
Masaüstü,1920/1080,60hz
8gb ram gskill msi gaming g45 z87 işlemci intel i 5 4670k
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ekran Kartı Sürücüsü güncel
İşletim sistemi Windows 8.1
Ama bundan bir hafta önce ultrada gayet rahat 45 fps alıyordum
Sağolun
bi format olmadı garantıye gotur kartı cunku ben gtx 770 ıle mın 70 fps alıyodum yanı bf4 ultrada
Birden düzeldi nasıl oldu anlamadım 80 fps alıyorum 😀