Arkadaşlar bir şey soracağım. Yağmurlu havada ayakkabı su aldığı içinde ayaklarım ıslandı. Bu yüzden ise ayaklarım ağrımaya başladı. Sizce nedeni ne olabilir? Daha önce böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aynı sorundan yıllardır muzdarip im doktora girmiştim ben.Romatizma çok büyük ihtimalle.geçmiş olsun.
romatizma yok kardeşim. 12 senedir çekiyorum bu illeti bir çare bulamadım. 🙁
Çorapların dışına poşet giy bileğin hemen aşağısından bağla. Kesin çözüm.
Vallahi 10 sene önce bana tahlil yapılmıştı. Romatizma dendi iğneler ilaclar falan derken gecmedi tabii ki de.Su anda 27 yaşındayım 1km yuruyemiyorum. 🙁