15 liram var.hangi oyunu alayım? illa 15 liralık oyun olmak zorunda değil. bekleyeyim mi sizce?
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hangisini sevdiysen onu al.
İnsurgency
ücretsiz olarak almıştım
Batman Arkham Origins bence 🙂
töbe töbe 😀
Oyun tamamen zevk işi. Başkasının beğendiği bir oyunu sen sevmeyebilirsin.
biliyorum zaten... ben sadece sizin beğendiğiniz oyunları öğrenip kendi beğendiklerimi seçmek için sordum. 😀
Ben olsam mesela eskiden çok sevip oynadığım bir oyunu alırdım. Rise of nations yenilenmiş hali bu sanırım. @benx
ben 1 aydır oyun oynuyorum 😀 eskiden bi mario oynamıştım 😀 laptop bi onu kaldırıyodu 😀
Skyrim alabılırsın 15 tl
Ne alacağın beni ırgalamaz ama multisi olan bişi al.Birlikte oynarız. 😀
steam adresını verebılır mısın
oha resmen yavşadı sss.s..sss
Profilden alabilirsiniz. 🙂 @alatriste46
Steam nickleriniz ne beyler?
Profilde var dedik ya 😀 @haldir
batuhanbengu @haldir
@benx kandırma lan milleti. Ah be abi! senin buhar hesabın. 😀
@down Direk nickini yazsan downhillrider var bir tanede Fransa görünüyor. 😀
http://steamcommunity.com/profiles/76561198120159946/ @haldir
Ne nazlı adamsınız 😀 @haldir
teşekkürler, zaten hep takip ediyorum bu listeyi.. ama yanına bi fotoğraf falan koysanız daha güzel olur. sadece bi öneri