Windows Telefonları kullananlar için güzel bir haber bence, microsoft umarım apple gibi güncelleme konusunda iyi bir başarı gösterir, ancak yine umarım ki apple in yaptığı gibi iphone 4 e güncelleme verip telefonları kasım kasım kastırma yolunu izlemez 🙂
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Htcler de alıcak,kullanıcı diye kıvranırken kimseyi dısarda bırakmazlar.
Ya ne yapsınlar, iPhone 2010 yılında çıkmış bir telefon. 4 yıllık telefon o yüzden yavaşlıyor. Apple-ın yapacağı bir şey yok.