bende benzeri bir durumu şikayet ettim önce üye olmuşsunuz dediler. Üye olduğumu belirttikleri yerin bana üye olmadığım konusunda mesajla cevap verdiğini belirttiğim 2. şikayetimden 15 gün geçti arada araştırıyoruz mesajı geliyor artık inanmıyorum. Muhtemel üye içerikleri ile parasal konuda anlaşmaları var
Odeme yap 🙂
Bi an tırstım normalde otomatik ödeme var ama girip internetten ödiyecektim 🙂 paranla fırça yiyon 🙂
ne diye
bende benzeri bir durumu şikayet ettim önce üye olmuşsunuz dediler. Üye olduğumu belirttikleri yerin bana üye olmadığım konusunda mesajla cevap verdiğini belirttiğim 2. şikayetimden 15 gün geçti arada araştırıyoruz mesajı geliyor artık inanmıyorum. Muhtemel üye içerikleri ile parasal konuda anlaşmaları var
Biryere üye olduğundan falan değil sadece faturam ama artık mesajı kim yazdıysa en sonunda ödeme yap yazmış tırstım bi an noluyo diye
Yapacağım abi kızma yav 🙂
🙂 aynen öyle ilk başta okumadım 🙂