Zamanında keşke hepsini dijital alsaymışım keşke diyorum. Gerçi böyle de oyun değiş-tokuşu imkanı var ama.. Oyunun makinada kurulu olması fikri daha çok aklıma yatıyor nedense.

BeğenFavori PaylaşYorum yap