Eğer ben Samsung, Sony, Apple, HTC veya herhangi bir akıllı telefon üreticisi olsaydım, şöyle bir özelleştirme sunardım;
Oval kenarlı - Keskin kenarlı.
Küçük ekranlı - büyük ekranlı (bunu her firma farklı çeşitler ile yapıyor)
Kasa kalitesi seçeneği (Arka kapak çıkan modellerde, ama diğerlerinde de olabilir)
Geliştirici model - Son kullanıcı için olan model (Bunu bir ara Motorola yapmıştı)
Sizce de mantıklı değil mi ? Çünkü her kullanıcının zevki farklıdır. Hele ki ilk seçenek çok önemli. Herkes bunun kavgasını yapıyor çünkü.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • AshenOne @o-tunca

    herbiri için ayrı proses mühendisliği ayrı kalıp makinaları ayrı otomasyonlar normalde 10 telefon satacaksındır seçenek sunarsan 13 tane satarsın ama maaliyetin artar.Üreticiler için girilecek iş değil kolay kolay