İlk virajda dışarı uçtum...
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 86 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Geçtiğimiz günlerde bölünmüş 3 şeritli yolda (hız sınırı 90) yaklaşık 70-72km/h ile giderken bir kediye çarptım.
Bir süredir emekli gibi kullanıyorum aracı, önceden de böyle kullanıyordum ama bazen deliliklerim oluyordu. Hız felakettir, tepki versen dahi fiziğin önüne geçemiyorsun.
Kedi sağlamdı, çok korkmuştu.
Isle of the man için rossi'yi götürüyorlar."Çok tehlikeli. bir hata hakkınız var. muhtemelen oda son hatanız olur diyor.." 🙂 tam bir delilik