M8 çıksa da alsak
https://www.youtube.com/watch?v=_buMfulB0K0
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 97 ziyaretçi, 18 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

O kadar satmaz ki.
Güzel görünüyor hocam cihaz. Metal kasa çift hoparlör. Zaten M7 den bildiğimiz kalite.
Bu telefonları görünce aklıma şu video geldi. https://youtu.be/kCTaHgI1-co?si=1pcnXVtSjnCF1V1B
Telefonların altın çağı ya 🙂 Rekabet, yeni markalar çıkan markalar. Alabiliyorduk bir de o zamanlar. Efsane video bu arada.