https://www.youtube.com/watch?v=at8KPvN4UV8

ABD hapishanelerinde mahkumlara günlük 5 dolar kira parasıyla verilen tableti incelemiş. Bu tabletlerle hapishane yönetiminin izin verdiği sitelere ve uygulamalara girebiliyorlarmış. Dikkatimi çeken tablette Intel Atom işlemci ve Windows işletim sistemi var. Zamanında Atom işlemcili ve Windows sistemli bu tarz bir tablet kullanmıştım. Çok fena ısınıyordu, şarjı dayanmıyordu. Üstelik bu tablet hem dayanıklı olsun hemde mahkumlar kıramasın diye 3D yazıcıyla bayağı kalın bir kılıf yapmışlar. Videoda adam bile kılıfı zar zor parçayalabildi. Isınmayı azaltmak için anakartın üstüne gres yağı sürmüşler. 😀

This Tablet Came From A Prison - They Tried So Hard To Lock It Down.

Who knew a tablet could be so interesting.----------------------------------------iTest---------------------------------------Easily test hardware functional...
BeğenFavori PaylaşYorum yap