Bu twitter'da gezdikten sonra, gezilen sekmeyi kapattıktan sonra da bellek yavaşlaması yaşıyor musunuz? Ben FF kullanıyorum ve twitter'da gezer iken ve gezdikten sonra aşırı yavaşlama yaşıyorum.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mutlaka bir bellek temizleme yapmak zorunda da kalıyorum.
geçen haftaya kadar ff kullanıyordum, x te gezerken veya sonrasında bir sıkıntı yaşamıyordum.
Allah Allah, benim ayarlar mı şişiriyor Twitter'a girince...
@lterlemez ff sıfırlamayı denediniz mi ? başka sorunlarımı çözmüştü.
@boakoms About Memory'den bellek temizleyince düzeliyor ama gerek olmaması gerekir. Tab'ı kapatınca salmalı...
@lterlemez sekmeyi kapatınca gitmiyorsa, bir eklentimi sıkıntı yaratıyor acaba.
@boakoms O da olabilir, tek eklenti uBlock Origin ama o da tüm sekmelerde yapar diye düşünüyorum.